Wednesday, 28 November 2012

- Meet Him

 

Salam, heyy there
rindu aku lettew, kalau tak, apsal duk usha blog aku ? LOL
okayy, dah lama tak posting kann.

Masa 25/11/2012, ada kenduri sedara, *happy
so, ada lah chance meet beliau kann ;)
1st, dia cakap dia tak dapat datang kot, cuz ayah dia tak balik
kerja lagi. Aku puns watlek jer cuz mesti dia tipu -_-
Masa otw, texting, dia mengelabah nak kenakan aku
aku takder reaction plak, huhu *kukumalu

Then, masa masuk kat gate tuh, aku dah set nampak dah muka mak
dia and hanan, tipu lah dia takder kan?
Haaa, dah kantoi nampak, dia senyum, masa aku dalam khemah,
aku buat-buat tak pandang dia,
yelahh, nak sangat kata "tak datang" kann =____=
Then, sedara and akak mengulupur lapar and nak sangat gi makan dulu,
masa masuk khemah tuh dia muncul pulaks,
Masa tuh boleh pulaks dia cakap "sedap air ni"
k, rasa tak masuk akal, air tu biasa je.
Rasanya dia kena belajar lagi untuk mengambil perhatian aku,
wakaka.

Then, masa makan, tahla, tekak kering, tak dapat rasa
apa yang aku makan kot -_______-
Harith tuh adik sedara dia, duk pandang aku lama-lama,
aishh, comel pulaks, aku tenung dia balik wkwk.
Lpeas makan gi khemah tadi, nak tunggu pengantin nya memang
berjanggut der, lama tahap gabans.
Dia duk kat tangga,  aku snap pic dia, ingatkan dia tak perasan, rupa-rupanya
siap senyum lak tuh, Aishh, suka nampak ? x)

Then, beliau ajak keluar gi kereta dia,
mula-mula tu malas cuz takut pengantin dah sampai,
tapi ikut jelaa kann, tapi aku terus gi kat kereta aku,
dia patah balik and kejar aku. =='
Kalau korang tengok, bersemangat dia kejar. Keke.
and sampai kat keta, aku bagi hadiah yang dah lama aku nak bagi,
time tuh, lupa bonet kete penuh barang , *malu-malu -______-
tapi muka cool jer la bagi kan, and dia gi balik tempat kereta dia and
ambil brang yang nak dibagi kat aku.
Time tuh bersemangat dia lari nak bagi, bukan main,
aku usha jer dia lari, nak gelak takut dia perasan, HOHO
Gelak sekarang takper kann. Keke.

Then, aku ingat nak balik kat khemah,
aishh, lupa plaks nak snap pic,
masa snap pic, aku duk main2 gelak2, malu2, gila2
last-last dia marah wkwk, trus senyum and snap.
Ambil masa yang lama gak arh nak snap pic, haha.
(aku punya pasal)
kejap tak best kejap pelik, Haha aku berkira.
haha, tapi dia sabar jela..

Then, masa nak g khemah,
dia sempat sakat aku, ambil hp aku and nak lari.
Aku diam *merajuk* and dia bagi balik, aishh,
sempat lagi nak menyakat den,
dia jalan sebelah aku, tapi aku berhenti and suruh dia jalan dulu,
nanti sedara nampak, cakap apa pulaks kan, *tapi masa tu nak sangat jalan sebelah dia weyy*
Tapi rasa kejap sangat dapat jumpa dia,
Then masa kat khemah sedara aku duk perli-perli
"eee, jumpa akim eh tadii"
aku senyum jela kann plus malu

Then, dia ajak gi makan eskem, tapi aku taknak
cuz nanti aku takut muak -_____-
Im sorry dear.
Then, lepas panggantin datang and aku gi snap pic bagai.
Then dia dah nak balik, emmm :/
time tuh sedih sangat. Rasa taknak bagi dia balik !
Cuz nanti dah tak dapat meet dia.
Aishh, rasa nak hold tangan dia tapi ta boleh kan :')
Sedihnya waktu tu, hanya mampu melihat je.

Then, masa balik kat ti,
aku tengok baju yang dia bagi, Hmm, sedih pun ada,
tapi takpe, even dia takder sebelah aku, blh hug bj tu.
Hmm, bila rindu nanti blh tgk baju tu..
Tapi, rasa sedih bila dia dah takder kat sebelah aku.

Hmm, hopely one day dapat meet dia and jalan-jalan dengan dia.
Kita jauh kan, tapi saya harap awak setia okayy and tak bosan dengan i.
Maaf cuz i tak dapat nak bagi apa yang you nak, dear.
But kalau jodoh kita tak panjang, i doakan you dengan orang yang lebih baik.

Im happy with you, Abdul Hakim.
And dalam banyak-banyak i pernah couple,
you sorang jer yang pernah i meet and snap pic.
Hopely kita saling memahami and tak gaduh-gaduh okayy.
And I love you.


*hey awak, please jangan ambil beliau dari saya, kalau taknak tgk
hidup kau hancur cuz setiap yang kau buat akan dibalas even bukan aku
yang balasnya ?
*uollz, sorry, post ni cam takbest cuz blur sikit.

Adios, peace yaww.


No comments:

Post a Comment