Thursday, 21 February 2013

- Webbie





Salam, hi there, lama tak update blog  eh.
Hmm, ni pun time buzy, tengah buat report physic.
Hmm, wanna story something .
Yeayy, bln 3 ni 20/3  anniversary me and him.

Btw, kelmarin lepas 1st time kteorang skype. Whoaaaa..
Selama ni tak pernah skype, aku asyik bagi alasan sebab malas nak siap2 heh.
Tapi takpe, aku rajinkan diri aku.

Tengah best2 skype, tiba-tiba dia tunjuk hadiah yang aku bagi kat dia.
Wewww.
Time tu dia pegang fox tu.
Tak sempat snap masa dia senyum, beliau asyik gerak-gerak. Grrr..

Then dia show off bilik dia. And dia suruh aku show bilik aku.
Err, nasib baik aku baru lepas kemas bilik.
Kalau tak malu jer huhu.


Tak dapat meet pun, dapat wc pun okay la.
Dapat lepas rindu hewhew.

Abdul Hakim, saya suka awak :)
K,la takder benda nak story lah.

pasal skolah tadi ? Yeah,
menggila time rehat.
Shasha bawa macaroni. Dia masak sendiri.
Sedap, cuma agak pedas, so nanti aku nak test masak
guna prego sos yang warna putih tu.

Hah, mula-mula aini test, dia cakap pedas.
Aku test, sedap tapi agak pedas. Tapi aku makan skit.
then, test suap zaki, then zaki dah buka mulut, aku tarik balik keh2.
meng-acan kejap member sorang tu.
Lastly, Bard yang habiskan mac tu harhar :3

Okay, Salam, adios.




No comments:

Post a Comment